torsdag 22 september 2016

Living Story avvecklar

Det var ett tråkigt besked att interiör- och trädgårdsföretaget Living Story avvecklas. Jag tycker ju att dom har så många fina saker. Jag har under åren köpt en hel del från dom och det är verkligen ett sådant företag som jag gillat att handla ifrån. 


Nu när företaget skulle avvecklas säljer dom ut sina varor till kraftigt rabatterade priser. Jag tog tillfället i akt och köpte lite prylar såsom detta soffbord i betong och trä.

Jag hade ett sidobord från förr, och gillade det så mycket att jag nu köpte soffbordet och ett sidobord till. Dessa bord kan användas inne, men jag har valt att ha det ute på terrassen under tak.

Det är otroligt vad sommaren håller i sig nu i slutet av september.
Även om man jobbar för fullt får man ta sin fika ute i solen.
Jag påstår att jag nog har Sveriges vackraste fikarum. Det är rogivande att sitta med en kaffe och titta på hästarna.


Det är som en levande tavla som förändrar sig med årstiden och dagarna.


Apropå Living Story, så är denna rosenbågen också därifrån. Gå in på deras hemsida och fynda om ni är intresserade. 30 % på hela sortimentet.
Kolla gärna mina tidigare inlägg där jag visar deras betongsoffa och matsalsbord i betong!


Jag fortsätter att njuta av sommaren som håller i sig. 
Under flera kvällar i rad har vi suttit här under tak med infravärme och bara pratat och haft det skönt.


Nu måste jag fortsätta och jobba. Skall bli klar med ett uppdrag innan kund åker på semester! 
Ville bara tipsa lite om var man kan fynda läckra saker!
   

Njut av livet!


Snart helg!

Må bäst!